„Gość Niedzielny” pokonał dotychczasowego lidera – „Politykę” i zajął pierwsze miejsce wśród tygodników opinii w Polsce – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za grudzień 2009. Jedyny wśród tygodników zakończył 2009 rok wzrostem sprzedaży, który wyniósł ponad 4 proc.
„Gość Niedzielny” sprzedał w grudniu 2009 roku 153 920 egz. a „Polityka” w tym samym czasie 151 370 egz. Na trzecim miejscu uplasował się „Newsweek” - 105 567 egz. a po nim „Wprost” – 88 882 sprzedanych egzemplarzy.
Tygodnik, którego obecnym redaktorem naczelnym jest ks. Marek Gancarczyk, istnieje od roku 1923. Aktualnie jest obecny w blisko 7 tysiącach z 11 tysięcy parafii w Polsce.
Wydawnictwo zatrudnia ponad 120 osób. Jako jedyny tygodnik opinii w Polsce główną redakcję ma poza Warszawą. Posiada 19 oddziałów diecezjalnych w całej Polsce. Ostatni oddział został utworzony w lutym br. w archidiecezji warmińskiej.
Źródło: Wiara.pl